niedziela, 19 sierpnia 2012

Trochę z innej beczki :D

Troszkę o sobie samej :D
Oprócz oczywiście odchudzania mam jobla istnego na punkcie moich włosów. To jest zaraz po odchudzaniu rzecz, która mnie zajmuje.
Opracowałam już wstepny plan co do utraty wagi:

- Nie przekraczać 300 kcal
- odmawiać jak się tylko da
- śniadanie nabiał to będą albo płatki albo serek wiejski ale bez zbędnych dodatków typu suchar
- pić więcej ziół przynajmniej 3 szklanki dziennie
- pić litry wody-jak najwięcej
- 40 minut spędzone na dworze to jest minimum, nie ważne co rolki, biegi, skakanka byle sie dobrze bawić
- ćwiczenia na partie ciała, brzuszek i wziąć sie za ramiona
- warzywa na obiad tak mało mają kalorii
- cel to utrzymanie poprawnej przemiany materii - picie babki jajowatej szkalnka codziennie
- zalewana śliwka na noc wypijana na czczo rano, zalecany do tego miód ( ale na razie nie mam)
- kolacja bardzo lekka, nabiał serek wiejski
-na śniadanie najlepiej się sprawdza jajecznica z białek- mało kalorii a syci
Znacie coś żeby zapełnić żołądek i żeby nie było uczucia głodu??? Podobno po 20 dniach organizm się przyzwyczaja do pewnych nawyków, więc wystarczy wytrwać 20 dni na diecie 300 kcal a organizm się przyzwyczaja.

Co do włosów też mam plany:

 2 miesiące intensywnej pielęgnacji:
- na noc co 4 dni olejek
- muszę zainwestować w jakieś dobre tabletki które będą je odżywiały od wewnątrz( jeszcze nie wiem co)
- kuracja wzmacniająca u fryzjera co 3 tyg.
- szampony wypróbuję zrobione samej z naturalnych składników

Idę wypić tę babkę jajowatą bleee...



3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda Ci się dotrzymać tych postanowień, które tutaj wypisałaś i schudniesz tyle ile będziesz chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzymam kciuki za postanowienia ;) Ale nie uważasz, że 300 kcal to trochę za mało ? ; /
    Ja ostatnio się nie głodziłam (wręcz przeciwnie), a włosy wypadają mi garściami ;( dobrze, ze są grube, bo bym została łysa xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię, że jesteś tak zorganizowana! Ja niestety jakoś nie potrafię usiąść i zaplanować co konkretnie mam robić, aby osiągnąć swój cel.. Pozwól, że trochę podpatrzę. No i powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń