niedziela, 26 sierpnia 2012

Dziekuję za wasze wsparcie

Jesteście kochane :* bardzo mnie motywujecie do tego żeby się trzymać w ryzach. Każda z nas wie jakie to ważne. Wiecie co wziełam na przeczyszczenie? Dulcobis. Po obżarstwie tak źle się czułam, że musiałam się tego pozbyć z siebie. Wymiotowanie odpada, słychać a mieszkanie ma cienkie ściany, po za tym ja tego nie robię choć bardzo dobrze wiem jak to sie robi, nawet potrafię cicho. Ale kategoryczne NIE... 

No ale... akcja ... apteka. Całonocny miałam dramat!!!! Nawet nie wiem że te środki tak mogą aż działać. Do tego spotęgowało efekt moje głupie popicie arbuza wodą. Ale na wadze kilogram mniej hehehh . śmieszne, wiem to tylko spadła ze mnie woda.

Jutro jadę do domu :) pod niemiecką granicę.  Chciała bym wyglądać tak jak już będę z rodziną no ale niestety aż tak nie schudłam :( 
Zjeżdza się do mnie rodzina więc na tydzień was opuszczę. Ale mam dobre perspektywy bo zamierzam przez ten tydzień tylko schudnąć. Już zapowiedziałam, że będę się odchudzać i jeść inaczej. Poprostu nie ma problemu. 
Mój mały planik na tydzień:

- limit 600 kcal ( wiadomo bedzie więcej pokus, dlatego te 600 żeby nie

zwariować)

- ćwiczenia będą, biegi mimo wszystko i będę kontynuowała  rozpoczętą a6w

- na ognisku lub na grilu- będzie jedynie pieczona rybka, żadnej kiełbachy no i warzywa pieczone. Na ognicho pieczone jabłko. No i pewnie też ziemniaczki z popiołu pieczone w żarze ogniska :P mniam...

- alkohol ? 


No własnie co lepiej wypić: 
  • piwo 0,5 l = 380 kcal
  • kieliszek białego wina półwytrawnego (125 ml- dwa kieliszki jak od wódki i pół) - 90 kcal;
  • kieliszek wódki (20 ml) - 55 kcal;
  • Wódka czysta (50 ml) - 110 kcal   :O 


  • ok. Żebym sie upiła wystarczy  mi drinków 4, 5 w solidnych, solidnych czyli takich z setki = 220 kcal
       teraz 5 drinków z coca colą 0  x 220 kcal = 1100 kcal !!!!!!!    To ta                najgorsza opcja hehe :)

  • Wino- jedna szklanka wina- 250 ml = 180 kcal,  żebym się upiła wypiję 1butelkę = 540 kcal albo dwie ;p
  • Piwa??? 4 i odpadam = 1520 kcal                                                                                                       


  Kaloria jest kalorią bez względu na to, czy pochodzi z ponczu czy z pączka. Nie zaleznie od tego czy pijesz alkohol czy łykasz cukier 

Do zobaczenia Kochane :* Trzymajcie się tylko chudo ... 




2 komentarze:

  1. Nie wymiotuj, bądź silna. Hehe niezłe żarcie :pp
    Pozdrawiam, chudnij i zajrzyj do mnie :*
    3maj się *:

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Ciebie;)
    Jakoś to będzie.
    Trzymaj się tam i nie zapomnij o ćwiczeniach;)
    Buziaki:****

    OdpowiedzUsuń