wtorek, 21 sierpnia 2012

Ałałłłłaaa

DENTYSTA !!!!!!!
Boli ząbek :/ ale dziekuję mojej dentystce bo to ona zafundowała mi dietę do południa :D i dzięki niej i jej znieczuleniu nie miałam ochoty na jedzenie. hahahah za 4 dni znowu dentysta. Wiem głupia jestem że się cieszę ale ja uwielbiam jak ktoś mi mówi " nie wolno Pani jeść przez 2 godziny!!!"

Jestem właśnie po obiedzie według mojego planu rybka. Mam zamiar jeszcze zrobić ćwiczenia na ramiona no i brzuszki a może nawet uda mi się pobiegać :)
Pozytywnie tylko mnie ząb boli kurcze :/
Ale trzymam się swojego planu ...

6 komentarzy:

  1. No tak, ból zęba jest straszny, ale nie mogłaś jeść, a to duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie własnie też teraz boli ząbek, ale goi się, bo miałam lekką ranę. ^^ Chodziłam także do dentysty ale niestety 3 dni temu była moja ostatnia wizyta. A tak fajnie mówiło się wszystkim w domu "Dziś nie chcę nic, dentystka mi zabroniła. " ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No to super! ;* Podziwiam Cię za tą mobilizację do ćwiczeń. Brr.. dentysta.. ale to jest dobre, że nigdy po znieczuleniu nie ma ochoty się jeść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję bólu zęba.
    Trzymaj się kochana planu, na pewno się uda;)
    Dzięki za rady na pewno wypróbuję ten trening.
    Trzymaj się
    Chudnij:***

    OdpowiedzUsuń
  5. " nie wolno Pani jeść przez 2 godziny!!!" Ja wtedy mam największą ochotę na jedzenie, nie wiem dlaczego. Rybę robiłaś na parze? Ja jak robię to zawsze mi się rozpada i wygląda nieestetycznie.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog :) uwielbiam chodzić do dentysty! Trzymam kciuki za ćwiczenia. Chudnij :***

    OdpowiedzUsuń